Mamy Gadżety to blog stworzony przez mamę trójki dzieci w wieku 2-7 lat, która uwielbia gadżety i nie potrafi przejść obojętnie koło przedmiotów stworzonych po to, aby rodzicielstwo ułatwić. Wszystkie recenzowane produkty są skrupulatnie testowane przez autorkę bloga i jej rodzinę. Dla czytelników blog ma być źródłem informacji o nowościach rynkowych, poradnikiem na temat tego, jak kupować akcesoria dla dzieci i inspiracją do poszukiwania przedmiotów praktycznych i wyjątkowych

98 000 Unikalnych użytkowników
200 000 Odsłon bloga
18 000 Fanów na Facebooku

Mamy Gadżety jest idealnym miejscem do zaprezentowania produktów przeznaczonych dla wymagających rodziców, którzy bardzo świadomie podejmują decyzje zakupowe.

Na tle innych blogów parentingowych Mamy Gadżety wyróżniają się znacznie dłuższą żywotnością wpisów produktowych. Rodzice bardzo często szukają na blogu opinii o produktach, które istnieją na rynku od dłuższego czasu. Pomimo że współpraca z blogiem nie trwa długo, to recenzja produktu czytana jest przez wiele miesięcy po publikacji.

Marki z którymi współpracowałam

Przykładowe akcje

Roczna współpraca z marką Gerber, która ma na celu edukację czytelniczek w kwestii rozszerzania diety niemowląt.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
140 000
Zasięg na Facebooku
300 000

Autorski projekt „Pokoje Dziecięce” zrealizowany razem z blogiem Nishka.pl dla marki IKEA, w ramach którego opisywałyśmy najczęstsze problemy związane z przestrzenią dziecka oraz ilustrowałyśmy je rozwiązaniami IKEA.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
92 000
Zasięg na Facebooku
440 000

W ramach współpracy z marką Whisbear recenzowałam na blogu produkty marki -Whisbear® Szumiący Miś Classic oraz Whisbear® Szumiący Miś z funkcją CRYsensor.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
114 000
Zasięg na Facebooku
50 000

Mamy Gadżety to miejsce, w którym można zaprezentować produkty dla rodziców i dzieci w sposób standardowy czyli poprzez test i recenzję produktu. Jednak dużo ciekawsze dla czytelników i przynoszące lepsze rezultaty są takie akcje, które są luźniej powiązane z produktem niż sama recenzja. Dzięki temu czytelnicy bloga mogą zobaczyć produkt w znacznie szerszym kontekście, co jest bardziej atrakcyjne dla współczesnego konsumenta.

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy
Marysia Górecka