Mamy Gadżety to blog stworzony przez mamę trójki dzieci w wieku 1-6 lat, która uwielbia gadżety i nie potrafi przejść obojętnie koło przedmiotów stworzonych po to, aby rodzicielstwo ułatwić. Wszystkie recenzowane produkty są skrupulatnie testowane przez autorkę bloga i jej rodzinę. Dla czytelników blog ma być źródłem informacji o nowościach rynkowych, poradnikiem na temat tego, jak kupować akcesoria dla dzieci i inspiracją do poszukiwania przedmiotów praktycznych i wyjątkowych

87 000 Unikalnych użytkowników
194 000 Odsłon bloga
17 000 Fanów na Facebooku

Mamy Gadżety jest idealnym miejscem do zaprezentowania produktów przeznaczonych dla wymagających rodziców, którzy bardzo świadomie podejmują decyzje zakupowe.

Na tle innych blogów parentingowych Mamy Gadżety wyróżniają się znacznie dłuższą żywotnością wpisów produktowych. Rodzice bardzo często szukają na blogu opinii o produktach, które istnieją na rynku od dłuższego czasu. Pomimo że współpraca z blogiem nie trwa długo, to recenzja produktu czytana jest przez wiele miesięcy po publikacji.

Marki z którymi współpracowałam

Przykładowe akcje

Roczna współpraca z marką Gerber, która ma na celu edukację czytelniczek w kwestii rozszerzania diety niemowląt.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
50 000
Zasięg na Facebooku
170 000

W ramach współpracy z marką Duracell zachęcałam czytelników do aktywnego spędzania czasu z dziećmi z dala od telewizorów, tabletów i konsoli.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
7 600
Zasięg na Facebooku
32 000

W ramach współpracy ze sklepem Muppetshop recenzowałam na blogu wprowadzane na polski rynek produkty premium marki Shnuggle – kosz mojżesza oraz wanienkę dla niemowląt.

zobacz wpis na blogu zobacz wpis na blogu
Odsłony
12 000
Zasięg na Facebooku
24 000

Mamy Gadżety to miejsce, w którym można zaprezentować produkty dla rodziców i dzieci w sposób standardowy czyli poprzez test i recenzję produktu. Jednak dużo ciekawsze dla czytelników i przynoszące lepsze rezultaty są takie akcje, które są luźniej powiązane z produktem niż sama recenzja. Dzięki temu czytelnicy bloga mogą zobaczyć produkt w znacznie szerszym kontekście, co jest bardziej atrakcyjne dla współczesnego konsumenta.

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy
Marysia Górecka